![]() |
gringo cuanto sacaste en administrativo :P |
3.6 8) y vos? |
4.3 :tongue3: |
aaaah ke nerda :P |
juaaaaaaaaa |
hello Hi how are you? Like to learn some spanish from you? like to communicate kiss jai Cita:
|
the boss Hi, You can teach me some spanish kiss j Cita:
|
hey bro, if you want i can teach you some spanish, but if you want a girl calm down, because you are scaring them........ XD |
Holaaaaaaaa Mis vacaciones rulean 8):K Chau! |
esta boba homen :L aun asi se le quiere :) |
| La franja horaria es GMT -5. Ahora son las 16:56:59. |
Desarrollado por: vBulletin® Versión 3.8.9
Derechos de Autor ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
DeNunCianDo.CoM ©