DeNunCianDo  
Denunciando   Video Porno luly bossa Completo   Video Porno Sandra Muños Completo   Alejandra Omaña Primer video porno   Lina Arroyave, DESNUDA, la mama del hijo de Kevin Roldan   

Retroceder   DeNunCianDo » El Guaje

Hola Invitado!
Tómate un minuto para registrarte, es 100% GRATIS y no verás ninguna publicidad! ¿Qué estás esperando?
tapatalk Para Ingresa a Denunciando.com por medio de TapaTalk Clic ACA
Registrarse Ahora
Conversación Entre El Guaje y SuperSarita
Mostrando Mensajes de Visita 41 al 50 de 257
  1. El Guaje
    01-09-2009 22:04:47 - permalink
    El Guaje
    la meva vida, les teves paraules són belles no importa l'inconvenient que hagi estat el meu dia, amb solament llegir-te les meves tristeses es converteixen en alegries

  2. El Guaje
    01-09-2009 11:08:28 - permalink
    El Guaje
    que bo que t'hagi agradat, per que de debò ja estic cansat d'estar assegut, per tu m'aniria caminant i nedant fins a allà

  3. SuperSarita
    01-09-2009 06:30:02 - permalink
    SuperSarita
    Dios mio que bonitoooooooooooooooooooooooooo muchisimas gracias me ha impactado

  4. El Guaje
    31-08-2009 18:17:44 - permalink
    El Guaje
    Assegut sense fer gairebé gens,
    solament pensar en tu, en els teus llavis
    en el teu cos i en la teva mirada
    en tot el qual ha estat i no va anar.

    Assegut, pensant solament en tu
    Solament i trist espero la teva arribada.
    Il·lusament creo que a la meva vindràs
    i diràs amb petons que estàs enamorada.

    Assegut, espero en aquesta espera
    de vegades freda, de vegades en solitud
    però solament espero que vulguis
    no es que, però que vulguis.

    Ja em cansi d'estar assegut,
    esperant que vinguis a robar-me,
    i et decideixis, per fi, a estimar-me;
    i alimentis a aquest ximple enamorat.

  5. El Guaje
    31-08-2009 12:26:13 - permalink
    El Guaje
    Hola princesa, per aquí deixant-te una salutació de bon dia jajaja

  6. El Guaje
    30-08-2009 18:11:21 - permalink
    El Guaje
    Gràcies bebé, però no et sorprenguis per això que estic usant un traductor, però igual amb això puc aprendre jajajaja

  7. SuperSarita
    30-08-2009 18:07:29 - permalink
    SuperSarita
    si s'escriu asi jajaj molt bé matteo cada dia em sorprens mes

  8. El Guaje
    30-08-2009 18:03:42 - permalink
    El Guaje
    i creo que l'Espanyol no és un equip de futbol sinó un acudit.
    Visca el Barça, Visca Catalunya, Visca el Pais Basc i Visca SuperSarita
    (no se si Pais Vasco se escribe asi jejeje)

  9. SuperSarita
    30-08-2009 17:58:18 - permalink
    SuperSarita
    jajaja és veritat l'Espanyol és un equip aliat del madrid que és una cosa rarisima sent de cataluña però en fi sempre ens tenen enveja per la diferència de titulos jajaja

  10. El Guaje
    30-08-2009 17:49:20 - permalink
    El Guaje
    Barcelona és una ciutat espectacular, l'única cosa dolenta de alla és el Espanyol


La franja horaria es GMT -5. Ahora son las 06:21:18.
Desarrollado por: vBulletin® Versión 3.8.9
Derechos de Autor ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
DeNunCianDo.CoM ©
DeNunCianDo


Page generated in 0,08758 seconds with 11 queries

SEO by vBSEO