Conversación Entre El Guaje y SuperSarita
Mostrando Mensajes de Visita 41 al 50 de 257
-
la meva vida, les teves paraules són belles no importa l'inconvenient que hagi estat el meu dia, amb solament llegir-te les meves tristeses es converteixen en alegries
-
que bo que t'hagi agradat, per que de debò ja estic cansat d'estar assegut, per tu m'aniria caminant i nedant fins a allà
-
Dios mio que bonitoooooooooooooooooooooooooo muchisimas gracias me ha impactado
-
Assegut sense fer gairebé gens,
solament pensar en tu, en els teus llavis
en el teu cos i en la teva mirada
en tot el qual ha estat i no va anar.
Assegut, pensant solament en tu
Solament i trist espero la teva arribada.
Il·lusament creo que a la meva vindràs
i diràs amb petons que estàs enamorada.
Assegut, espero en aquesta espera
de vegades freda, de vegades en solitud
però solament espero que vulguis
no es que, però que vulguis.
Ja em cansi d'estar assegut,
esperant que vinguis a robar-me,
i et decideixis, per fi, a estimar-me;
i alimentis a aquest ximple enamorat.
-
Hola princesa, per aquí deixant-te una salutació de bon dia jajaja
-
Gràcies bebé, però no et sorprenguis per això que estic usant un traductor, però igual amb això puc aprendre jajajaja
-
si s'escriu asi jajaj molt bé matteo cada dia em sorprens mes
-
i creo que l'Espanyol no és un equip de futbol sinó un acudit.
Visca el Barça, Visca Catalunya, Visca el Pais Basc i Visca SuperSarita
(no se si Pais Vasco se escribe asi jejeje)
-
jajaja és veritat l'Espanyol és un equip aliat del madrid que és una cosa rarisima sent de cataluña però en fi sempre ens tenen enveja per la diferència de titulos jajaja
-
Barcelona és una ciutat espectacular, l'única cosa dolenta de alla és el Espanyol