OtO FavOrSiTo SiP'?... eS kE tEnGo Un CaPrILLiTo, NeCeSiTo UnA cAnCiOn BaStAnTe ViEjItA, eS De zIoN y OtRa vIeJa Es En EsPaÑoL pErO tIeNe pArTeS eN InGlEs... PeRo Lo PeOr Es Ke NoSe CoMO sE LLaMa, PeRo El CoRiTo Es HaCi: NO ME LLAMA NI NA NI ME DICE NA, ESTA MAL.... AY me ayuda plis??
__________________ ●___(Candy Lane)● |