| ((( Karla,veronica Y Zharik)))
Calificación: de
5,00 NU SEP SI YA LAS VIERON... SOLO APORTOOOO CONSTEE... 
__________________ _____________________________ I lOvE tHe rEgGaE cUlTuRe !!! ...Srta Isabella...
[b] ...MuñEcA OrIgInAl De MaTtEl... EdiCiOn EsPeCiAl... UnIcA E IrRePeTiBlE...  |