CuAnDo HaY AmoR NO pUeDE HaBer cUlpAbLeS, sImPLeMeNtE lA rEcOncIlIaCioN... SoLO REcUeRDa QUE NO KbE eL oDiO eNtrE 2 AmiGos QuE UN DiA fUerOn NoVios, RecUeRDaLo,no mE OLvIdES NooOoo... cUeNtA cOnMIgO eN lAs BuEnAs Y mAlAS, Si Un DiA tU oRgUllO AMaNecE cOn GaNaS de amAr AmOR, vEn AkI eSToY yO qUe TrIsTEzA !!!mI cAnCIoN!!!
__________________ |