13-04-2011
, 12:45:25
|
#29 |
| Recien Registrado
| Respuesta: ¿no te casarias con ella?
Me juntaria hasta que me aburriera de darle y darle xD
__________________ Darkness has it's atractions, wich everyone can feel, only hipocrites deny.
It's time to remove the blindfold of hipocrisy, stay true to yourself, hail satan |
| |