22-01-2010
, 13:32:47
|
#11 |
| Denunciante Notable
| Respuesta: OVNI en cielo Bogotano
eso era un de los miles de meteoritos que andan por ahi !!! anoche se vio otro aqui en bogota

__________________ Baby, take off your coat, real slow
Baby, take off your shoes. I´ll help you take off your shoes.
Baby, take off your dress. Yes, yes, yes. http://i39.tinypic.com/t9ciu8.jpg |
| |