Autodesk MotionBuilder 2010
Autodesk® MotionBuilder® constituye el complemento perfecto para 3ds Max, Maya y Softimage, porque es un software líder para la animación de personajes 3D en tiempo real y una herramienta ideal para los proyectos muy voluminosos de animación de juegos, la cinematografía virtual controlada por el director y la simulación de personajes en tiempo real.
Autodesk® MotionBuilder® es el software líder en la industria en animación 3D en tiempo real para juegos, estrenos cinematográficos, y producciones de televisión. Con su enfoque fundamental en flujos de trabajo interactivos en tiempo real, MotionBuilder permite a los artistas creativos y técnicos asumir proyectos exigentes de intensas animaciones. MotionBuilder es un paquete profesional diseñado para la adquisición de datos 3D, manipulación y visualización, lo que lo hace no solamente una solución de productividad de animación, sino también una herramienta que conduce el proceso creativo de creatividad.
Autodesk® MotionBuilder® real-time 3D character animation software is an ideal tool for high-volume game animation pipelines, director-driven virtual cinematography, and real-time character simulations. MotionBuilder 2010 delivers faster overall performance, expanded physics capabilities, productivity-enhancing animation workflows, and improved interoperability with Autodesk® Maya®, Autodesk® 3ds Max®, and Autodesk® Softimage® software.
The latest release of Autodesk® MotionBuilder® motion capture and 3D character animation software offers:
Optimization of the MotionBuilder 3D animation engine—Benefit from superior performance when working with large-scene files.
Faster nonlinear editing with the Story Tool—Edit data-heavy animation sequences efficiently, and create high-quality cinematics for shot pre-visualization.
Enhanced pose control support—Capture poses and apply them to other objects for rapid reuse of animations.
Support for user-defined keying groups—Work more efficiently with custom rigs, props, cameras, and lights.
Exposure of the Actor tool in Python® scripting—Help to automate the setup and transfer of motion-capture data onto a character.
Support for connecting multiple simulated objects—Use joints to hook props onto a character and have the secondary animation automatically solved by the physics engine.
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