11-03-2009
, 21:00:28
|
#11 |
| Denunciante Novato
| Respuesta: Pidiendo permiso a lo bestia juaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa pobre 
__________________ ★LaU StYlE★
♫♫ⁿÔ Ď!Ğąى ⁿądą ىÔLÔ ąρąĞą ӘL ŤӘLӘfÔⁿÔ, ӘⁿŤяą ą Μ! ąLсÔβą Уى!ĞąΜÔى ىӘĎŬс!ӘⁿdÔⁿÔى,
ⁿÔ ŤӘΜąى ىÔLÔ Ląى ӘىŤяӘLLąى ąⁿĎąⁿ ٧!ӘⁿdÔⁿÔى, ҢąĞąΜÔىLÔ, ى!ⁿŤ!ӘⁿdÔLÔ, ӘL ΜÔΜӘⁿŤÔ V!V!ӘⁿdÔLÔ♫♫ |
| |