19-08-2008
, 16:29:49
|
#732 |
| Denunciante Sobresaliente
|
Liverpool Finalista......
Chelsea, se queda en octavos...
Real Madrid se queda en octavos...
Manchester se queda en semis....
Inter se queda en octavos...
Bayern Se queda en cuartos...
Arsenal se queda en Cuartos...
Juventus se queda en Cuartos...
Barça se queda en octavos...
Psv se queda en cuartos...
Lyon en octavos...
Villareal fase de grupos...
Roma, Cuartos...
Bremen Fase de grupos...
entonces como solo Liverpool es finalista por ende queda Campeon por sexta vez XD
YNWA
__________________ From Shankly to Rafa we've followed our team. Rome to Istanbul, we've all lived the dream. Our journey is long, but our goal stays the same. To keep for our children the famous red name.
Wherever we are, wherever we stay, Be sure the Kopites will sieze the day. For this is our destiny, our passion and pride. Liverpool Football Club. The worlds greatest side. DMC |
| |