23-04-2008
, 17:08:16
|
#451 |
| Denunciante Sobresaliente
|
Lo de riise si es mala mal suerte
pero si ven la repeticiones esa jugada debio ser anulada, creo que kalou estaba offside antes de mandar el centro
pero no importa, un gol del niño y listo ya estamos en la final
we'll never walk alone

__________________ From Shankly to Rafa we've followed our team. Rome to Istanbul, we've all lived the dream. Our journey is long, but our goal stays the same. To keep for our children the famous red name.
Wherever we are, wherever we stay, Be sure the Kopites will sieze the day. For this is our destiny, our passion and pride. Liverpool Football Club. The worlds greatest side. DMC |
| |