19-03-2008
, 12:56:24
|
#21 |
| Denunciante Avanzado
| u_u votaré por la "furriska" Uajaja, tiras votaré por la que más me gusta ome, que chimbita de banda  
__________________ *Epsilo’n* .[Android pinguinezk]. ((Taste the love, the Lucifer's magic that makes you numb, the passion and all the pain are one... You're sleeping in the fire...)) |
| |