10-03-2008
, 14:45:08
|
#963 |
| Denunciante Notable
| ola SeÑores Del Chat
Mi Mensaje Es Ke Hoy Estoy Deprimida Por Ke Kuando Hace Frio Me Kambia El Genio
__________________ So use it and prove it Remove this whirling sadness I'm losing, I'm bluesing But you can save me from madness Nobody knows it but you've got a secret smile And you use it only for me Nobody knows it but you've got a secret smile And you use it only for me  |
| |