16-04-2006
, 14:57:42
|
#17 |
| Denunciante Popular
| Ana es demasiado linda .......lo confirmo cada q la veo en home center 
y además es re buena gente
__________________ MORFINA A.C. You have her sympathy
You have her tears
She tries only to take
All your fears
The pain she feels
When she drinks your soul |
| |