10-12-2007
, 18:47:47
|
#209 |
| Denunciante Avanzado
| Yo a Kill, lo quiero mucho!!! Pero Juanka es el mas hermoso de todos!!
__________________ *Epsilo’n* .[Android pinguinezk]. ((Taste the love, the Lucifer's magic that makes you numb, the passion and all the pain are one... You're sleeping in the fire...)) |
| |