02-11-2007
, 16:29:14
|
#4009 |
| Denunciante Aprendiz
| el titanic de la firma 
__________________ SanTY  UnA bUeNa VidA eS aKeLlA.. iNsPirAdA eN eL aMoR...y GuIaDa PoR lA iNtEliGeNcIa... Yo No PuEdO rOgArTe Ke StEs CoNmIgO!!!.... DeJaMe SoLo DaRtE uN bEsO.... DEJAMEE!!!  |
| |