02-11-2007
, 16:19:25
|
#4006 |
| Denunciante Aprendiz
| le kito poder
__________________ SanTY  UnA bUeNa VidA eS aKeLlA.. iNsPirAdA eN eL aMoR...y GuIaDa PoR lA iNtEliGeNcIa... Yo No PuEdO rOgArTe Ke StEs CoNmIgO!!!.... DeJaMe SoLo DaRtE uN bEsO.... DEJAMEE!!!  |
| |