27-10-2007
, 12:46:50
|
#310 |
| Denunciante Avanzado
| Está como pa no hacer nada porque va a llover... Comer gomitas o empanadas o buñuelos...   
__________________ *Epsilo’n* .[Android pinguinezk]. ((Taste the love, the Lucifer's magic that makes you numb, the passion and all the pain are one... You're sleeping in the fire...)) |
| |