14-06-2007
, 20:12:47
|
#3234 |
| Denunciante Notable
| juazzzzzzzzz ese popeye esta muy kja lindop
__________________ •In YoUr EyEs I lOsT My pLaCe CoUlD sTaY a wHiLe Im MeLtInG  In YoUr EyEs LiKe My FiRsT TImE tHaT I CaUgHt FiRe JuSt StAy WiTh Me LaY wItH Me nOw• SOY DEL VERDE SOY FELIZ  |
| |