lunar hai no q va ser de miaaa ayayaiii q va ser de mi ouuuu diosss no hai solucion  lo aragan
__________________ ×÷·.·´¯`·)»LøK¡Tã_TãTã«(·´¯`·.·÷× (¯`·._.·[MoNgOÄwËßÄdħ_§tYlO]·._.·´¯) C3RRO TE AMO MAS Q A NADIE♥♥♥ Y FOKIUU LoKiTa TaTa MonGoAWeBaDa NuMeRo 1 ...CaRe AnO FoReVEr... CaRe WeBa Te AmO LoKaMEnTE♥♥ Z@§ sTiLø å Lø ZüMßåmBIk@ IMITESHION xD NEW LIFE  TaTAAA♥ Michell♥ |