21-05-2007
, 20:50:07
|
#2302 |
| Denunciante Distinguido
| HiJooOo(mInxO) tE aMoOOo!! jUaNda LiNdo!! Ke LiCO COnOCeRtE pOl JiN bLaNkA iIo No tE vI PoL kE nO tE vI eN fIn A ToOs Los KeLo MuXiO sE pAsO bNo EN El PaRtIo.... y SI GrItE bAsTaNtIcO
__________________ ZuGar___B0x~* i'lLbEy0uGuArD!aNANGEL<3 |
| |