25-04-2007
, 21:32:31
|
#1811 |
| Denunciante Distinguido
| NaDie Se ArEcUeRdA dE mI? mE lLaMo MaRia aLEjaNDrA oSsA...vIvO eN bELeN lA pAlMa Y buSkO uN hOgAr...!! tOoS mE oLvIdAN... nAdiE mE kEle...ToOs Me OdIaN...(8 ) lOs AmOoOoO lOkAmEnTe AuNke Me oLViDeN... pD: mIrEn Mi JiLmA 
__________________ ZuGar___B0x~* i'lLbEy0uGuArD!aNANGEL<3 |
| |