23-03-2007
, 09:55:04
|
#4503 |
| Denunciante Distinguido
| pos si....por ke igual comparti un tiempo importante con el....y es un dia muii especial para el! pos depende igual de como haya acabado la relacion y tup?
__________________ ZuGar___B0x~* i'lLbEy0uGuArD!aNANGEL<3 |
| |