DeNunCianDo

DeNunCianDo (https://www.denunciando.com/)
-   Juegos y Consolas (https://www.denunciando.com/juegos-y-consolas-56/)
-   -   Air Battles - Sky Defender (https://www.denunciando.com/juegos-y-consolas-56/311389-air-battles-sky-defender.html)

geoestes 23-08-2010 06:31:23

Air Battles - Sky Defender
 
Air Battles - Sky Defender
http://i36.tinypic.com/23tilnl.jpg
Air Battles: Sky Defender | PC | Genre: WWII Flight Sim | 147 MB

Air Battles: Sky Defender allows players to experience WW II aerial combat with historically accurate aircraft. Air Battles was specifically designed for gamers that can?t get enough of First Person Shooter (FPS) action.
Features:
* Designed with the novice in mind - just jump in and fly!
* Extreme realism: tracer rounds, trailing smoke and fire, actual engine and battle sounds, and weather so real you?ll swear you?re actually there
* Historically themed and fully-scripted missions often involving over 600airplanes!
* Fly tons of authentic planes like the German Me 109 or the British Spitfire


http://i36.tinypic.com/1432tg3.jpg
http://i37.tinypic.com/29mr9fk.jpg
http://i35.tinypic.com/9hm72h.jpg


http://img363.imageshack.us/img363/5093/qwqzxtt.png
[code]http://www.fileserve.com/file/befgBXd
http://www.fileserve.com/file/bFfbq6s
http://www.fileserve.com/file/eHT3erK
[/code]

MiL0 23-08-2010 11:15:39

Respuesta: Air Battles - Sky Defender
 
Muchas gracias por el aporte……. Pero lastimosamente el juego esta repetido ……

http://www.denunciando.com/juegos-y-...-defender.html

Para que la próxima vez no te pase lo mismo te recomiendo utilizar el buscador del foro que se encuentra en la barra de navegacion,
abajo del nombre de la zona donde vas a postear….. el tema se procederá a cerrar!!!

WeBMaSTeR_ShEvI 23-08-2010 20:09:37

Respuesta: Air Battles - Sky Defender
 
Cita:

Iniciado por JeTiEnNe ® (Mensaje 5052512)
Muchas gracias por el aporte……. Pero lastimosamente el juego esta repetido ……

http://www.denunciando.com/juegos-y-...-defender.html

Para que la próxima vez no te pase lo mismo te recomiendo utilizar el buscador del foro que se encuentra en la barra de navegacion,
abajo del nombre de la zona donde vas a postear….. el tema se procederá a cerrar!!!

Topic sellado!!!!!!


La franja horaria es GMT -5. Ahora son las 15:50:45.

Desarrollado por: vBulletin® Versión 3.8.9
Derechos de Autor ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.

DeNunCianDo.CoM ©

Page generated in 0,01791 seconds with 8 queries

SEO by vBSEO